put n paste it

Thursday 19 July 2012

Ready Ker ??

terasa waktu sangat pantas berjalan.sedar tak sedar sudah pun bulan 8.. bulan dimana umat Islam menyambut bulan Ramadan al-mubarak.. dan bagi pelajar tingkatan 3 awal-awal bulan 5/8/2012 terpaksa berperang dengan exam trial . kalau dah nak hampir dengan exam inilah jadinya..


sanggup tidur lewat ngan pegang tebal nipis buku.. fuhh..sekali tengok macam bomoh jerk..hahaha..
cakap macam ni sebab yang jadi terutamanya kelas-kelas hadapan.. oleh kerana aku kelas hadapan..itu yang aku story tu.. dah lama aku tengok sampai aku pun 2x5 jadi..hehe =.=

itu baru sebelum exam..kalau nak jawab exam rilex jer muka sorang2..tapi lepas exam.. aku selalu ingatkan diri jangan bincang dengan kawan lepas jawab takut nanti frust jadinya.. tapi bila aku cakap dekat mereka sorang pun tak endahkannya.. inilah masalahnya kalau tak dengar cakap aku..

"arghhhh.....macam mana niehhh..."
oleh itu..apa yang penting persediaan penting taw..jangan jadi macam pelajar-pelajar kelas aku..time study main-main bila exam jadi macam-macam.. so, selamat menjawab exam guyss.....!! ^_^
dan selamat menyambut ramadan..







No comments:

Post a Comment