put n paste it

Tuesday 6 November 2012

kenangan kita..



saya minta maaf sebab jarang nak post dalam blog nie..memang saya ada masa untuk postkan semua tapi saya lebihkan waktu itu untuk kajian saya hingga menjeaskan keshatan saya sendri. okey..bukan itu yang saya nak bincangkan tapi saya nak ringkaskan tentang kenangan kita semua semasa di sekolah..belum sempat apa2 tiba2 dah abis sekolah agak mengejutkan saya masa itu..nasib saya punya kerja untuk ini sudah siap seminggu sebelum cuti..okey...ini untuk awak semua..terima kasih kerana menjadi kawan saya semasa di sekolah dan sampai hingga ahkir nyawa saya.. anda memang TERBAIk..

gambar2 semasa di dalam kelas,raya,buka puasa dan sebagainya..

farhana dan anez

iqmal

Azz

alif

perbincangan antara ketua dan taiko besar.. :D

aen.. wahh

bkn nangis tpy malu..(my frens Fuzah..sory tersesat..)

di bilk mesyuarat blok B
zainal..(^o^)

okey yg angkat peace tu syamil jiran sebelah..yg belah kiri tuh Fazirol.
.dia bdk hotstuff.. dan yg  macho skit tuh ialah Alif

tangkap senyap2..

tangkap pic senyap2..
Alif jadi model dan duta buku.. (sebalik tabir)
Alif Najmi.. masuk majalah Mangga..??
Aktiviti amal 
hoki air rasanya..(main-main depa ni..)
gambar yg menarik.. :D
sempat lgi tuh..fokus azz..
"merenung ke luar jendela.." 
secara senyap2..
sumber rujukan...
x ada apa2..
dari sudut kelas
gempak sih..alif bca novel..
tanpa disedari alif minat baca novel..terharunya..
hasil karya Izzarif farhan..
wajah tension aen..hik2..senyap2
hasil karya Izzarif farhan..(soalan geo..trial)
wajah khusyuk azz
Alolo..malu lak iqmal nieyhh..
alolo..malu lak.. :P
Aen mcm jeles.. :P
gaya Zzarif..(mcm takcle awek ja..)
lirik oleh nuhaa sofiea..
azz dan zzarif..
Ain dan aida
Aida dan ain serta senyuman mereka
Aida dan senyuman
wajah rayu ain..
sumber rujukan
Azz hotstuff
muka x bersalah tuh..blajar2
azz..~tengah merajuk rsanya..~
~mama alif ngan azz dh nk blik..!!~
mcm bdk darjah 1 pun ada kan..??
my pic.. erghh..bkn malu tpy tengah thn gelak..
'hello teacher.." serius ak terkejut dengar suara
alig ckp ngan owg..so sweet dan slow..grr..
call teacher nk blik..!!
alif is sleeping.. ^_^
kantoi..kantoi kantoii
kantoi ngan alif..
~that my book alif..!!~
alif dan azz..
our photographer tengok background tuh mcm
tnh perkuburan kan..?
~hehe~
menunggu bas persiaran lalu yer alif..?
Alif merindui kg halaman err..aweks kut..
~menunggu bas persiaran lalalala~
di makmal IT.. hurmm.. :D
~aidil dan azz..~
model..??
open house huru-hara
raya time..
Azz dan zzrif..
iqmal
Azz
Alif
bob
karya zzarif..
ain..
alif hakimi.. (bob)
aen..
masa belajar math..~rndu ckgu~

bila tengok blik mcm x tersusun plak rsanya gmbr2 nieyh... tpy x apa..semoga gambar2 nieyh jdi kenangan yg manis wt kita semua..  =D

No comments:

Post a Comment